Ska detta hålla i sig?

Har tidigare startat upp två bloggar. Ingen av dem blev särskilt långlivade. Tyvärr. Jag gör ett nytt försök. Tredje gången gillt som man brukar säga. Jag heter Fia och är bitter. Bitterfia alltså.

När jag inte är upptagen med att vara bitter läser jag Masterprogrammet i Infektionsbiologi vid Uppsala universitet, virkar vantar och annat mjukt, tar amatörmässiga bilder med min Nikon D3100, spelar Nintendo DS och drömmer om ett hus vid havet där jag ska bo tillsammans med bästa Henke och massa djur.

This is the third time I am trying to start blogging. I hope this one will last longer than my previous ones. I’ll do my best. My name is Fia and I am bitter. Bitterfia.
When I am not busy being bitter I study infectionbiology at Uppsala university, I crochet mittens, take amateur photos with my Nikon D3100, play Nintendo DS and dream about a house by the sea where I want to live with the best Henke and a lot of animals.

Categories: Vardag | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Ska detta hålla i sig?

  1. Jaaa blögging is your call in lajf!!! 😀

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

