Ensam hemma

Idag har jag inte gjort någonting särskilt alls. Jag har:

  • Åkt och lämnat nycklar till glömsk sambo på vederbörandes skola.
  • Haft möte med handledare för antibiotika resistens-projektet.
  • Hämtat julklapp till sambo på postkontoret långt bort, som inte är det vanliga postkontoret där jag ska hämta paket egentligen!

Nu ska jag avsluta dagen med att vara ensam hemma medan sambon dricker öl med gamla kursare. Eftersom att det är tråkigt att laga mat till en person blev det macka till middag. Kanske får jag lite glass till efterrätt sen. Jag kan ju  unna mig  och inbilla mig att jag har förtjänat det. Det är ju så modernt att säga så.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

