Annandagen

Imorgon far jag tillbaka till Sveriges baksida. Jag är lite ledsen. Ska i vilket fall som helst, ge mig själv ledigt från skolarbete de kommande två dagarna. Känner jag mig själv blir det inget gjort imorgon under själva resdagen och inte heller dagen därpå då det vankas mellandagshockey på Hovet. Alltså kan jag lika gärna ”ta ledigt” istället för att stressa upp mig för att jag inte får något gjort. Stressa har jag gott om tid till sen.

Tomorrow I will go back to the East coast. I’m a bit sad. However, I will give myself some extra vacation from the school work that is needed to be done. If I know myself I won’t study today or tomorrow. Consequently, I can decide to take some days off instead of getting stressed because of my laziness. I have enough time to stress later.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

