Inget paket till mig idag

Uff, trodde sannerligen att mitt nya objektiv skulle komma på posten idag, men icke sa Nicke. I cross my fingers och hoppas att jag har bättre lycka imorgon. Nu är det dags att skära upp en ananas som ligger och väntar i köket. Måste hejda mig och inte äta för mycket. Då kliar det så förbenat i käften…

Ouch, I really thought my new lens would arrive today, but no it didn’t. I cross my fingers it will arrive tomorrow. Now it’s time to slice the pineapple that is waiting for me in the kitchen. I have to be careful though and not eat too much. If I do, my mouth starts itching…

Categories: Vardag | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Inget paket till mig idag

  1. Amanda

    Tråk Fia! Fixa upp mer bilder.. annars vill vi inte vara med..
    puss å kram å grattis!

    • Sorry asså! Lovar att bättra mig. Förhoppningsvis kommer det bilder med nya objektivet redan imorgon!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

