Ingen mer skola för mig inte!

Då var alla kurser på masterprogrammet klara! Äntligen! ”Bara” exjobbet kvar nu, vilket känns mer som att jobba än att gå i skolan. Gick bra på redovisningen idag och det var faktiskt kul att träffa klassen efter juluppehåll och allt. Nästan hela klassen for ju på studieresa till Bangladesh i början av december, så de flesta  har jag inte sett på över en månad.

Ikväll ska jag försöka ge mig massa slapptid. Bara pyssla med min påtring och spela munspel. Munspelandet bör jag nog börja med snart. Inte så poppis bland grannarna om jag spelar på kvällarna tror jag.

All courses of the master program are completed! Finally! ”Only” the master thesis left now, which feels more like work than going to school. I did good on the oral presentation today and it was fun to meet all friends again after the Christmas vacation.  Almost everybody in my program went on a field trip to Bangladesh in December, so I haven’t seen most of them in more than a month.

I will try to give myself some lazy hours tonight. I will continue with my socks on the knitting loom and play harmonica. I guess my neighbours won’t enjoy the harmonica in the evenings so I better start with that soon.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

