Knitting loom vs. Fia

1-0

The ”sock” is a ball of yarn again…

Jag tror att jag har hittat lösningen för hälen. Nu måste jag bara hitta någon som är bra på tyska som kan översätta beskrivningen åt mig. Jag röstar på Mamma eller Veronika i min klass som faktiskt har tyskspråkiga föräldrar.  Jag är envis som en gammal get, som Lottas (på Bråkmakargatans) pappa hade sagt. Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta, men jag ska lägga upp en bild på ett par Fia-gjorda sockar på denna bloggen.

I think I’ve found the solution for the heel. Now, I just have to find someone who speaks German who can translate the instructions for me. I vote for my mom or my friend Veronika, who has German-speaking parents.  I’m as stubborn as an old goat, as Lotta’s (on Troublemaker street) dad would have said. I don’t know how long it will take, but I will post a pair of Fia-made socks on this blog.

Categories: Vardag | 4 kommentarer

Inläggsnavigering

4 thoughts on “Knitting loom vs. Fia

  1. va tusan klarar inte google translate av de!?

    • Glömde säga att det var en video. xD Så eftersom att jag inte kan stava till det hon säger i videon, kan jag inte heller översätta.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

