It’s Friday, I’m in love

”I don’t care if Monday’s blue
Tuesday’s gray and Wednesday too
Thursday I don’t care about you
It’s Friday, I’m in love”

Idag har jag fortsatt med städningen så nu är lägenheten tipptopp! Dansade runt med musik på högsta volym och med Ajax i högsta hugg.  Imorgon ska jag och Henke fixa hamburgare tillsammans med Wictor och sedan ta en sväng till V-dala nation för att inviga terminens studentfestande. I afton bjöds det på Bilar 2 (helt normalt för två vuxna?) och allmänt slappande. Baconmackor, julmust och lösgodis till det så var kvällen gjord. Nu är det dags att sova. Och ingen jäkla väckarklocka ska ställas. Jag tänker sova ut ordentligt imorgon.

The appartment is shining! Turned the music up to max and danced around with my cleanser spray ready to shoot. Tomorrow, Henke and I will make burgers at Wictors place and then we will go out to inaugurate the partying of this semester. Tonight, we’ve been lazy. Watched Cars 2 (Is this normal if you are an adult?) and had some bacon sandwiches, julmust and loose candy. Now, it’s time to sleep.  And I will not set my alarm clock.

Categories: Vardag | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “It’s Friday, I’m in love

  1. jag var också städtant igår. lyssna också på den låten. åt dock ej några baonmackor, men de fanns bacon i min kycklingsoppa jag åt på dan🙂. tycker vi var ganska lika igår faktist🙂

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

