Mitt nya pendlarliv

Första dagen på Smittskyddsinstitutet – check!
Jag är så himla trött! Inte alls van vid att gå upp före solen och pendla i många timmar. Jag vänjer mig nog.

Imorgon efter jobbet far jag till Bua. En gång halläning – alltid hallänning. Ber om ursäkt för detta kassa inlägg, men jag måste verkligen packa och få lite sömn. Hoppas på ny energi och fina fotomöjligheter i Bua.

First day at Swedish Institute for Communicable Disease Control – check!
I am so tired! I am not used to getting up before the sun and communte for many hours. I guess I’ll get used to it.

After work tomorrow, I’ll go home to Bua. Once hallänning – always hallänning (a person from Halland). So, I am sorry for this  lousy post, but i have to pack my bags and get some sleep. I hope I will get some energy and good photo opportunities in Bua.

Categories: Vardag | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Mitt nya pendlarliv

  1. Ledig på fredag. Fotodejt i bua?😀

  2. oj vad kort vi ska ta! skynda dig vettja😀

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

