Dagens fångst

Om förra helgens shopping var tråkig, var denna helgens helt kanon! Hittade så mycket bra. I och för sig hade jag ju förberett mig rätt rejält genom att ligga hemma och slösurfa när jag var sjuk. Mellan nysningarna hann jag med att leta efter några godbitar. Idag hade jag alltså mina mål och det visade ju sig gå mycket bättre. Koftan på Carlings var på halva priset utan att jag visste om det och de svarta skorna fick jag på köpet på Skopunkten.

If last weekend’s shopping was boring, this ones was great! I found so much good things. I was well prepared this time though. I have been ill for three days so between the sneezes I had time to look around the internet for some nice clothes. So this time I had my targets. A much better strategy. The cardigan from Carlings was on 50 % sale and I got the black canvas shoes for free at Skopunkten.

 

Denim shirt, H&M 
Mascara Maybelline
Dry schampo, Proffs
Snood, Gina tricot
Converse look-alike, Skopunkten
Black canvas shoes, Skopunkten
Sleeveless shirt, Carlings
Army cardigan, Carlings
Over-size tanktop with skulls, Carlings

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

