Vårkänslor

Mina kära Chelseaboots kom idag! De sitter alldeles perfekt. Det känns som att ha strumpor på sig. Nu längtar jag ännu mer efter vår och värme så att jag kan inviga bootsen och plocka fram skinnjackan. Än så länge ligger snön kvar så jag får väl nöja mig med att längta.

My beloved Chelseaboots arrived today! They are just perfect and light as socks to wear. I miss spring and warm weather even more now. I want to use my boots and blow the dust of my leather jacket. But the snow is still here so I guess longing is all for now.

Categories: Vardag | 4 kommentarer

Inläggsnavigering

4 thoughts on “Vårkänslor

  1. Åh snygga som fan, köpt vart?

  2. I like so much these pictures!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

