Färgat håret?

Jag har just tonat mitt hår. Jag ser ingen skillnat what so ever. Lite brunare intalar jag mig själv. Slöseri med pengar och tid. Ville verkligen piffa upp håret och utväxten så att jag kunde stå ut med att se mig själv i spegeln medan det växer ut. Jag kommer att se ut som en kärring i två år innan håret är tillbaka längdmässigt, så förmodligen kommer jag tröttna och ta till rakapparaten. Eller en brun, tråkig hårfärg.

Imorgon är det fredag! Veckorna går så förbenat snabbt. Blir en supermysig eftermiddag i alla fall. Hoppas att jag kan smita tidigt från jobbet.

I’ve just dyed my hair. I cannot see any difference what so ever. A bit more brown:ish I try to tell myself. Waste of money and time. I really wanted to make my hair look better so that I could stand watching myself in the mirror as it grows back to the length I want. I will look like an old lady for two years before my hair has grown enough. So, probably I will just get sick of it and use the razor. Or a brown, boring dye.

It’s friday tomorrow! The weeks go by so fast. I will have a super nice afternoon tomorrow however. I hope I can leave work early.

 

Categories: Vardag | 5 kommentarer

Inläggsnavigering

5 thoughts on “Färgat håret?

  1. Amanda

    oj som du ser ut!😀

  2. Fiiiiiiia!!!! Jag döööööör!!! Kolla denna från 9gag!!!
    http://9gag.com/gag/2730409

    Helgen kunde inte börja bättre!!😀

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

