Time to wake up

Bah! Jag glömde stänga av mitt vardags-alarm på mobilen. Det ringde jättehögt klockan 5.30 och jag blev förvirrad och undrade vilken dag det egentligen var. Inte okej såhär på en lördag. Nu blir det brunch, sedan ska jag pallra mig iväg till affären och skaffa två semlor till kompisfikat i eftermiddag.

Bah! I forgot to turn off the weekday-alarm on my phone. It rang so loudly at 5.30 and I got confused and wondered what day it was. Not okay on a Saturday morning. Now brunch, later go to the store and get two semlor for the fika this afternoon.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

