Meet my new friend

Premiär inlägg med nya telefonen! Vilken skillnad mot det gamla arvegodset. Man kan skriva med mina tjocktummar (skratta  inte) utan att det blir kaos. Nu slipper jag sitta och skriva som en pensionär med pekfingret. I övrigt verkar Samsung galaxy SII vara  helt i min smak vid  en första anblick. Vi har ju bara känt varandra i ett halvt dygn men jag tror att jag är kär.

First post with my new phone! What  a difference compared to the old one I got from mom when she bought a new. And I can write with my fat thumbs (don’t laugh) without chaos. I can write like people my age and not with my index finger like the seniors. Samsung galaxy SII seems to be a phone exactly in my taste. We’ve only known each other for 12 hours but I think I’m in love.

image

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

