A not som productive day

Okej, jag försöker fixa fläkten i min ”stora” laptop. Den morrar och låter, men när man bankar lite vid esc-knappen slutar den, för att sedan börja morra ett par minuter senare. Jag köpte luft på burk, plockade isär datorn i molekyler och blåste bort lite damm. Men slutade den morra? Nä. 

På jobbet har det gått dåligt idag. Manualen till mitt datorprogram stämde inte. Min handledare kunde inte hjälpa mig och supporten på företaget som gjort datorprogrammet förstod inte min fråga och svarade på något helt annat. Jag hoppas att jag kommer att vara mer produktiv imorgon. 

Okay, I’m trying to fix the fan in my ”big” laptop. It’s growling, but when I tap it next to the esc-button it stops. And then it’s back in growling mode again. I bought air in a can, disassembled the computer in molecules and removed some dust. But did it stop growling? No.

It has been a bad day at work today. The manual to the computer program I’m using didn’t make sense. My supervisor couldn’t help me and the support at the company making the program didn’t understand my question and gave me another answer. I hope I will be more productive tomorrow. 

 

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

