New energy

Den där oproduktiva dagen igår hängde kvar idag med. Jag tror dock att jag, med hjälp av min handledare, lyckades bråka färdigt med datorprogrammet. Imorgon tar jag nya tag. Nu ska det funka. I helgen hade jag tänkt att ta igen mig ordentligt och kanske hinna påbörja ett projekt för håret. Ingen klippning, håret ska bli längre! Mer om det när det är dags. Idag har jag också fått goda nyheter som gav ny energi. Jag håller vänster tumme för att det ska gå vägen.

The unproductive day yesterday stayed until today. However, I think I solved it with the help from my supervisor. No more fighting with the computer program I hope. I’ll give it a try tomorrow with new energy. It will work. This weekend is dedicated to rest and a new project for my hair. Not a new haircut though! More about that when it’s time. I  also received good news today giving me new energy. I cross my fingers that it will succeed.


Lördags innan utgång. Jag ser rädd ut, men det var jag inte. Snarare förvånad över nya mobilens STARKA blixt.
Saturday before leaving for clubbing. I look scared, but I wasn’t. Probably just surprised over my new phone’s strong flash.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

