Home alone

Ensam hemma. Bestämde mig för att stanna hemma från krogen idag. Kände mig alldeles för trött så det hade bara slutat i att jag hade dragit med mig Henke hem mot hans vilja typ kl 23. Det fick bli hemmakväll för mig efter en supergod fredagsburgare som Henke gjorde. Coleslaw, pommes, grönsaker och majonäs. Tjockt och gott! Provade en ny engelsk torr cider till detta som passade alldeles utmärkt. Är galet trött så det blir nog sova ganska snart. Imorgon påbörjas förhoppningsvis mitt nya hårprojekt. Håll till godo!

Home alone. I decided to stay at home tonight instead of going to the pub. I felt too tired so if I would have joined it would have ended in me dragging Henke home against his will at 11 PM. Evening at home for me after a super good Friday burger Henke prepared. Coleslaw, French fries, veggies and mayo. Fat and tasty! I tried a new English dry cider to that, which appeared to suit the dish very well. So insanely tired I will go to bed soon. Tomorrow I will hopefully begin my new hair project. Stay tuned!

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

