April 19th

Såhär va. Jag har varit i Bua. Prio ett när man är i Bua är inte datorn. Prio ett när man är i Bua är att bara vara. Det har jag ägnat helgen åt. Helt underbart skönt att vara där man verkligen trivs och känner sig som hemma. Min weekend började med att fira Amandas födelsedag. Emma och jag for in till Varberg för att handla födelsedagsmat och för att plocka upp självaste födelsedagsbarnet för en fika.

Nu är jag hemma i Uppsala igen. Planen var att komma ikapp med bloggen, men icke. Blev sjuk i lördags kväll och sedan har det hängt i. Precis vad jag har tid med mitt i examensarbetet. Inte. Jag vet inte när vi var såhär sjuka senast. Det är nästan löjligt. Imorgon blir det hur som helst jobb och på torsdag bär det av till mitt eventuella nya jobb på intervju. Casta en lyckospell eller något så blir jag glad.

Ok, it’s like this. I’ve been in Bua. Priority number one when you visit Bua is not the computer. Priority number one is just to be. This is how I’ve spent my weekend. Wonderful to just be where you really feel like home. My weekend started with birthday celebrations for Amanda. Emma and I went to Varberg to get some birthday food and to pick up the birthday kid for a fika.

I’m back in Uppsala again. The plan was to catch up with the blog, but no. I got ill Saturday evening and have been ever since. Exactly what I have time with in the middle of my thesis. Not. We haven’t been this ill since I don’t know when. It’s ridiculous.  Tomorrow I will go to work no matter what and on Thursday it’s time for interview on my possible new job. Cast a luck spell or something and I will be happy.

Categories: Vardag | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “April 19th

  1. Gilles

    Good luck with the job interview ! I’m sure you gonna get it😉

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

