April 20th

Fredagen i Bua bestod till större del av att bara hänga med familjen. På dagen hängde jag med pappa och hundarna. Sedan for vi till Varberg och köpte tapas att ha till kvällen som tillbringades framför tvn tillsammans. Kände att jag var tvungen att göra det eftersom att jag inte vet när jag kommer tillbaka. Sommaren kommer förmodligen tillbringas enbart här, vilket för mig är fruktansvärt sorgligt. Jag tror bestämt att jag måste boka lite tågbiljetter hem över någon helg redan nu. Annars kommer jag att ruttna. Det blir ingen sommar utan saltvatten, rosévin på altanen och jordgubbar från trädgården. Så det så!

The Friday in Bua was mainly spent on just hanging with the family. I spent the day together with dad and the dogs before we went to Varberg to get tapas to eat in the evening in front of the TV. I felt that I had to spend some time with my family as I don’t know when I can go back. The summer will probably be spent in Uppsala only, which is very sad for me. I think I have to order some tickets for a Bua weekend soon. I will rot here otherwise. It will not be a real summer without salt water, rosé wine on the deck and strawberries from the backyard. Period!

Haha, så fint Harry håller på att halka ner mellan dynan och ryggstödet på soffan.
Haha, look how Harry almost falls down in between the cushion and the backboard of the couch.  

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

