I wanna skate!

Nya inlines och bra väder för en runda MENPå onsdag ska jag presentera mitt examensarbete. Har liiiite andra prioriteringar än att åka inlines känner jag. På nya jobbet går allting jättebra. Så skönt det ska bli att inte plugga utan verkligen vara jobbfri när man går hem om eftermiddagarna. Ingen labrapport som ska skrivas och inga tentor att plugga till. Götta!

I min skate-abstinens hittade jag en goding från 2000. Tänk att jag bara var 12 år när den kom. Vart tog all tid vägen?

New inlines and nice weather BUT! On Wednesday it is time to present my degree project so I have sliiightly different priorities now. My new job is fun and it is so nice to be out of office for real when you leave work in the afternoons. No lab report to write and no exams that I have to study to. Sweet!

In the middle of my skate abstinence I found this song from 2000. I can’t imagine I was only 12 years old by then. Where did the years go?

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

