Dagens svammel

Ah! Fötterna på bordet, pizza i magen och nyduschad kropp. Lagomt trött och snart dags för min älskade spikmatta innan det är dags att säga godnatt. Har peppat festival hela dagen genom att gå igenom packlistor, kolla på festival bilder och skriva ut biljetterna. Om två veckor är det dags och jag längtar så att jag håller på att dö.

Igår såg jag The matrix för första gången ever. Jag vet, jag är seg. Den var okej. Inte något jättehäftigt, men tillräckligt bra för att jag ska vilja se de andra filmerna. Imorgon är det dags för första EM-matchen för Sveriges del. Så spännande!

Ah! Feet on the table, pizza in my stomach and a newly showered body. A bit tired and soon time for my beloved spike mat before it’s time to say good night. Been loading for the festival by going through packing lists, looking at festival photos and printing the tickets. In two weeks it’s time and I’m looking forward to it so much I think I’m gonna die.

Yesterday I saw The matrix for the first time ever. I know, I’m slow. It was okay. Nothing extraordinary, but good enough to make me wanna see the other movies. Tomorrow, Sweden has its first European championship game. So exciting!

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

