Skrattar bäst som skrattar sist

När jag var 14 och gick på högstadiet började jag, liksom de flesta, så sakteliga hitta min ”stil”. Converse och Fjällräven blev mina favoriter som många skrattade åt. ”Clownskor och fågelskådarjacka” var visst deras definition av mina kläder. Och Kånken väskan var ju helt bedrövlig! Är hon hippie eller?

Nu, 10 år senare ser jag samma personer i både clownskor, Kånken och fågelskådarjacka. Och jag, jag håller hårt i mina trogna favoriter. Skrattar bäst som skrattar sist.

When I was 14 I begun to create my own style, just as most kids do. Converse and Fjällräven got to be my favorites, which everybody laughed at. ”Clown shoes and ornithologist jacket” were their definitions of my clothes. And the Kånken bag was just awful! Is she a hippie, or what?

Now, 10 years later I spot the same persons wearing both clown shoes, Kånken and ornothologist jackets. I still stick with my loyal favorites. He who laughs last, laughs longest.

image

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

