Hej Fia!

Jag lever. Jag har bara inte haft lust att hålla på med bloggen. Över. Huvud. Taget. Datorn har inte ens varit påslagen om jag ska vara helt ärlig.  Lite skönt det med. Spelningen i Sthlm förra lördagen var precis som jag trodde, ganska crappy. Sällskapet var det dock inget fel på och juicen i baren var god. Japp, så tråkig var jag. Helt alkoholfri och torr. Kom hem mitt i natten och tog fåniga poserbilder och tittade på Hopp medan pojkarna sov som stockar.

I veckan vankades det jobb och denna helgen bjöd på Woman in black (Fin film det där) och shopping inför USA-resan. Har ju varit lite nojjig när det gäller klädseln för konferensen. De som känner mig vet att min stil inte precis utstrålar KONFERENS. Jag gör mitt bästa och kör på chinos (Tack för tipset mor!) och lite mindre dödskallar och nitar än vanligt. ”Var dig själv och bryt normen” sa en kompis till Henke på stan igår. Heh. Ja, då blir jag sääääkert tagen på allvar av alla grå kostymgubbar.

Nå. På lördag drar jag västerut. Vi hörs innan dess. Åh, just ja! Dreads beställda! Peace!

I’m alive. I’ve just haven’t had any power to deal with the blog. Not. At. All. If I shall be honest, my computer haven’t been on for a second. Quite nice actually. The gig in Sthlm last Saturday was just as crappy as I imagined. There was nothing wrong with the company and the juice in the bar however. Yupp, that’s exactly how boring I was. Non-alcoholic and dry. Got home in the middle of the night and took silly poser pics and watched Hop while the boys were alseep.

The week consisted of work and this weekend gave us Woman in black and shopping before the USA trip. I’ve been a bit worried about what to wear at the conference. If you know me, you know that my style doesn’t scream out CONFERENCE. I’ll do my best and will go with chinos (Thanks mom) and less skulls and studs than usual. ”Be yourself and break the norm” Henkes friend told me yesterday. Heh. Yeah, all the gray suit men will deeefinitely take me serious then.

Well. On Saturday I’m going west. You’ll hear from me before I leave. Oh, right! Dreads ordered! Peace!

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

