Veckan börjar sunt

image

Den mest värda pizzan i världshistorien förtärde vi idag! Måndag betyder veckohandling men varken jag eller Henke var särskilt sugna på det idag. Hungriga och oinspirerade gick vi mot affären. Vad ser vi då? En nyöppnad Ken’s pizzeria. Och shit vad gott det doftade. Bestämde oss snabbt för att det fick bli pizza till middag fastän det bara är måndag. Veckohandlingen fick vänta medan vi glufsade i oss varsin (nej, vi orkade inte allt) Estela med banan, curry skinka och den tunnaste och krispigaste bottnen du kan tänka dig.

Mätt och belåten. Dags för dusch innan Project runway Sverige börjar. Ska bannemej lägga mig i sängen och kolla. Måste vara fräsch imorgon när jag ska in ensam på säklabbet för första gången. Odla Francisella från någon stackars hares benmärg och lever står på schemat.
Och javisst ja! Mina dreads ligger och väntar på posten. Hur ska jag kunna vänta ända till jul med att sätta i dom?

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

