Jag odlar

Som ni vet försöker jag odla ut min frisyr. Jag kämpar för att stå emot frestelsen att raka av allt igen. Kort frisyr måste underhållas, men ack så skönt det är. Svintot jag har nu måste kammas och oljas och fönas. Ett himla schå jämfört med att gå till frisören var åttonde vecka.

Hittills har jag inte klippt mig sedan i julas och håret växer som ogräs. Här kommer bilder. Påsk vs. idag.

image

image

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

