Vilken idiot gör både Ikea och Gekås på en dag?

Jag!

Igår var jag alltså på båda varuhusen och shoppade till lägenheten. Ikea på förmiddagen med moster och Gekås på eftermiddagen med mamma. Snacka om att utnyttja tiden till fullo!

På Ikea blev det mest småplock. De stora möblerna får vi beställa hemkörning till senare. På Gekås hittade jag ännu mera småplock. Bl.a. en fin skjorta att ha på mig på fredag då det vankas 70-årsfest för mormor.

Maten under eftermiddagen bestod av pommes frites och dryck x2. Eller fruktjuice och potatis som vi kallade det för att det skulle kännas lite nyttigare. Jag måste börja motionera igen…

image

image

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

