Nattgäster och pluggstart

Natten mellan lördag och söndag fick jag och Henke finbesök av självaste Nima och Harry, som kom på sleep-over party hos oss efter melodifestivalen. Supermysigt hade vi!

För att återgå till nuvarande vecka, kan jag berätta att jag har påbörjat en ny utbildning idag. Intressant första dag måste jag säga. Ska bli kul att se vad vi hittar på imorgon. Hittills är allt väääldigt olikt det jag har pluggat tidigare, men det är alltid kul med nya utmaningar och nya erfarenheter.

Såhär mysigt tyckte Nima, aka ”Slashasen”, att det var i våran säng i lördags kväll när hon levde upp till sitt smeknamn med mustaschen helt på sne’!

Slashasen

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

