Jag är hemma

Ja, nu är vi hemma i Bua igen. Och på dåligt humör har jag varit. Precis hela dagen om jag ska vara exakt.Det där vi fick lära oss på utbildningen om att irriterande saker samlas i en bägare inombords, som sedan rinner över av minsta lilla grej, stämde jäkligt bra. Men. Efter köttbullemackor och nya säsongen av Game of thrones känner jag mig mycket gladare.

Kanske några Dublinfoton i helgen? Bra. Då säger vi så.

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

