Hej mamma

Igår pikade mamma både mig och Emma med kommentaren ”Ni bloggar dåligt. Jag kollar varje morgon.”. Och ja. Det är alldeles sant. Emma har dock kompenserat med ett färskt inlägg som ligger uppe nu, så jag kände mig så illa tvungen att posta något jag också. So here we go. Hej mamma! Snart ska jag berätta roliga saker i stil med ”kolla vad jag har köpt” och ”hit ska jag minsann åka”. Fast känner jag dig rätt vill du nog läsa mer om ”mitt nya virkningsprojekt” eller ”fem garner du inte kan leva utan”. Vi får se vad som bjuds helt enkelt.  Imorgon kommer det något i alla fall.  Irlandsbilder vore väl på tiden?

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

