Vad har hänt sedan sist?

En sjuhelsikes massa saker! Våren har kommit på riktigt och gräset är grönt. Vi har grillat hamburgare och arbetat mest hela tiden. I omgångar såklart. När Henke jobbar har jag varit ledig och tvärtom. Nu däremot! Långhelg, lediga båda två och besök från Sthlm. Stackarna var 13 timmar försenade med tåget och kom fram till Syrenvägen kl 7 imorse.

Fram med skumpan och hotell-frukost à la Henke. Bacon, ägg, frukt, bröd och hela baletten. Och mitt nya fina marockanska handgjorda fat som jag fick i sjukt för tidigt födelsedagspresent av mormor och morfar igår. Får la visa en bättre bild när det är tomt, men anyway,

Matbilder som vanligt. Varför gör jag så?

BBQ

Grillmästaren

Menguvagott!

Alltså, ja. Fan vad gott det var. Börjar jag bli hungrig kanske? 

Frukostfrukt

 

Categories: Vardag | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

